Kat mana nak mula?

"Abang, saya nak tanya sikit boleh?"

"Tanyalah."

"Dalam penjara ke lokap ke, banyak tak tempat kosong?"

"Entah lah. Rasanya ada la kot."

"Kalau ada kosong kat dalam sana, sebab apa uncle tu tidur tepi jalan je abang?"

*Banyak sangat benda tak kena. Aku tak tahu kat mana nak mula.



3 comments:

EZAN IDMA said...

penulisan abam kali ni memang tahap editor dah ni. kene pikir banyak kali. tu pon x bape nak paham gek kahkah

jay said...

Mendalam dan menarik sketsa hang nie..memana hang nak mula pun boleh..byk tempat kosong perlu dihiasi dgn pandangan dan pendapat dalam dunia ilmu..

jay said...

Mendalam dan menarik sketsa hang nie..memana hang nak mula pun boleh..byk tempat kosong perlu dihiasi dgn pandangan dan pendapat dalam dunia ilmu..

Post a Comment

ha komen, komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...